Wednesday, December 29, 2010

Hanya 300 penyokong Malaysia Final 2?

Apa sudah jadi ni? Terkejut aku bila membaca akhbar harian metro hari ni. Hanya 300 penyokong Malaysia akan memberi sokongan padu di Stadium Gelora Bung karno hari ini, Indonesia bagi perlawanan Final ke dua dan terkahir bagi merebut Piala AFF Suzuki Cup 2010 yang sebelum ini berkesudahan dengan 3-0 pada final 1. 3-0 ini memberi kelebihan kepada pasukan kita. Adakah kita hanya bermain untuk bertahan atau menambah gol itu tidak penting, yang penting JUARA!!!. :)

Dikatakan 300 penyokong ini sanggup bergadai nyawa dan sanggup menghadapi sebarang risiko di sana nanti. Walaupun tiket untuk penyokong Malaysia sudah disediakan sebanyak 5000. Apapun, ada jugala penyokong kita kat sana. :)Sekurang-kurangnya takdala sampai nak kosong terus ditempat duduk penyokong Malaysia tu.

Walaubagaimanapun, seluruh Rakyat Malaysia di sini, akan menyokong penuh Pasukan Kita dan sekali gus berjaya merampas gelaran Juara.

Syabas diucapkan buat penyokong-penyokong Malaysia yang akan mengunjungi Indonesia dan seluruh Rakyat Malaysia.

Diharapkan Semoga tiada kejadian-kejadian yang tidak diingini berlaku di stadium sana,InsyaAllah.

Malaysia Boleh!!!!!!
Malaysia Boleh!!!!!!
Malaysia Boleh!!!!!!

10 comments:

F.a.S.h.E.e.H.a said...

Ramai jugakla 300 tu kalau nak tgk keadaan skrg nih..

Apa pun kita sokong dari jauh n jerit kuat-kuat kasi gegar rumah yekk! :)

feyus said...

Malaysia mampu Juara, Go..go..go Malaysia

aJa said...

semoga kemenangan berpihak kepada Malaysia..aminnn..
tp still risau...
penyokong indon bahaye la..

alvinontherocks said...

Number of fans don't count. I have a great faith in our team! Malaysia memang boleh.

bluedianthus said...

Yup..Malaysia pasti boleh. :)

kukukata.blogspot.com said...

sapa nak pergi indon sana? dah la negara x selamat menakutkan, x de moral punya bangsa.....

therosputih said...

tgk berita semalam...pemain bola kita, kalah nak pegi berperang bawak senapang, meriam bagai tuh...takleh dorg layan pemain kita mcm kita layan pemain dia...kasihan mereka...semoga kemenangan berpihak kepada malaysia...biar terdiam org sana...

eka said...

wah , beraninya diaorang . semangat tuu . hehe =='

Jinwei said...

Wah, 300 only? :/ Well, I didnt go there too....but 300 is abit lil...but still, MALAYSIA BOLEH!

Feel free to go to my,
Blog|Artwork

Fadzrul Hisyam said...

Tak banyak rakyat kita kat sana. Banyak pun berterabur, student. xmcm kat sini, kiri kanan mat indon merata.

Apa pun, aku sanjung keberanian rakyat kita yg sanggup menggadai nyawa ke stadium. Malaysia boleh!

Ucapan Tweet seluruh dunia kepada Harimau Malaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com