Tuesday, October 12, 2010

Bergurau tidak bertempat akhirnya membawa padah..

Nak bergurau berpada-padalah, jangan nak mengada-mengada nak buat lawak bodoh tidak bertempat. Seperti video di bawah ini tidak disangka-sangkakan gurauan mereka akhirnya menimpa tragedi kemalangan yang secara tiba-tiba. Asalnya gelak ketawa tapi akhirnya kesedihan yang melanda.

So, diharapkan video dibawah menjadi teladan buat kita semua.

Saksikan video ini betul2 :




Akhir kata dari aku :
"Seronok-seronok jugak tapi jangan sampai melampaui batas...."

5 comments:

Miecyber said...

Gurauan yang membawa penyesalan sepanjang hayat...

Teh Tarik Drinker said...

actually diorang dah cakap bende ni lakonan semata-mata. :D perempuan yg kena langgar tu pelakon theater.

tehtarikmemoirs.com

hazman aka species1980 said...

whoaaa.... tekezut betul tengok video nie

kisahsensasi said...

confirm member tu menyesal seumur hidup......

Redbloodsnow said...

Erkss....org kate nih lakonan je kan. tp dunno ar true or not lakonan.

if bebtol...sumpah dorg bingai tuh nyesal sampai mati.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com