Friday, April 22, 2011

Penghargaan Buat Seorang Sahabat Blogger

Yap, post ini ada kelainan sedikit berbanding sebelum2 ni. Hari ni aku nak letakkan satu post ini sebagai tanda penghargaan aku kepada seorang blogger terhebat ni.Penghargaan pasal apa plak? haaa.. ni la yang nak bercerita ceriti nih. Tentu ada yang pernah datang melawat ke blog Encik ni.

Blog http://comicstriper.blogspot.com kini semakin canggih dengan hasil kreativitinya sendiri melukiskan beberapa karikator-karikator yang menarik. Post-postnya kebanyakannya hasil dari lukisan teknologi yang digunakan sendiri oleh tuan empunya blog ni.

Aku setiap hari melawat blog beliau. Memang cun dan beliau sangat sporting dan sentiasa memberi kerjasama dengan blog ini dalam usaha mempertingkatkan kemajuan dalam berblog. Aku dan beliau sentiasa bertukar fikiran dalam membincangkan isu-isu blogger.hehehehe.

Dan punca kenapa aku buat post ini juga kerana beliau sudi menghadiahkan aku sebuah lukisan gambar aku sendiri. Yang peliknya aku tak pernah plak naik kura-kura macam nih : :):).
Terima kasih banyak-banyak kepada beliau kerana lukisan ini. Semoga beliau success selalu.


"Dunia ini memang penuh dengan warna-warni kehidupan"

6 comments:

ParkAir said...

weiii cover2 la ayat tu, blogger terhebat gapo. blogger cap ayam jah ni.. malu la aku weii

aiEz said...

nk jugak?..hehe

feyus said...

ParkAir : Takpo..orang jantan tak perlu malu2. Ayam naik harga sekarang.hehehehe.
aiEz : Boleh tp cuba tanye empunye lukisan (ParkAir).:)

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

waaaa...mcm best je...suruh dia lukis gambar sy juga..huhuhuhuhu

brat2104 said...

kura2 itu sgt comel!! ngee

Cinderella said...

hukhuk..comeynyer gambar duduk atas kura2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com