Monday, September 27, 2010

DiGi iPhone 4 Me

Assalamalaikum dan selamat pagi...

Pagi ini aku baru buka emel dan aku dapat emel daripada nuffnang tentang satu contest dari Digi iPhone 4. Ushhh, bestnya kalau aku dapat nih. Bukan apa, nak beli pun tak mampu lagi, oleh sebab untuk dapatkan secara percuma kenela aku usahakan sesuatu iaitu menyertai contest ini.

Inilah emel dari nuffnang :
Apa lagi yang ditunggu2kan, aku pun rebutlah peluang ini, bukan senang nak dapat oiii. :) Cara2 nak sertai peraduan ini ialah ke page ini : LINK

peraduan ni tamat pada 1 oktober 2010. masih ada masa lagi nih. Aku nak cubalah.
Nuffnang ni memang best. :)

ni model iPhone 4. sedapnya mata memandang..kalaulah aku dapat................

Kenapa aku nak sangat2 iPhone 4 dari DiGi nih?

Jawapannya :

1) Kerana iPhone 4 ini mempunyai saiz yang nipis dan mengandungi aplikasi-aplikasi yang sangat canggih selain ia memproses dengan lebih cepat. (wow!!!)

2) Mengandungi camera depan dan belakang sehingga mampu mencapai sebanyak 5 megapixel (wow!!!)

3) Ia mampu mencapai memori bersaiz besar iaitu sehingga 16gb ke 32gb. Banyaklah aku boleh simpan video, lagu dan file2 lain. (wow!!!)

4) Dari segi kuantiti ia sangat lasak dan berkualiti tinggi yang mana skrin dan panel belakangnya tidak mudah calar.(wow!!!)

5) Dia punya plan plak camana ek? Ushhh, lagi best, Dengan hanya Rm58 sebulan. Kita dapat percuma berbual selama 200 minit, 200 sms percuma serta 20 mms percuma. Ini semua boleh dilakukan ke semua rangkaian beb!!!. bestnya. (wow!!!)

6) Yang best sekali kita boleh gunakan iPhone 4 ini untuk berkomunikasi dengan rakan-rakan dengan melihat muka mereka sambil berbual melalui penggunaan WiFi.(wow!!!)

Camana? best kan? Aku berharap sangat2 dapat memenangi contest (DiGi iPhone 4 Win) ini, bukan apa, dah kempunan nak pakai hanphone canggih2. Sudah lama ku menantinya. Akhir sekali dengan kata lain "Ohhh iPhone 4, ku amat merinduimu. :)"


Aku mahu DiGi iPhone 4!!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com