Tuesday, September 28, 2010

DiGi iPhone 4 Play

Hari ini aku dapat emel dari nuffnang lagi setelah aku menyertai contest DiGi iPhone Win ini. Emel tersebut mengingatkan tarikh tutup contest dan meneruskan sehingga ke hari ke 4 (4 task). Hari ini hari kedua dan sudah memasuki contest Day 2. Aku akan cuba sedaya upaya bagi mendapatkan iPhone yang diimpi2kan tu. :)

Hari ini aku perlu jawab soalannya berbunyi berikan kepada kami apakah yang anda suka atau gemar dengan apps iTunes apps store (aplikasi oleh DiGi iPhone 4) dan mengapa?


Mungkin senang, mungkin perlukan kreativiti dalam menjawab soalan tersebut.

Walaupun aku tidak pernah tengok aplikasi iPhone 4 ini, tapi aku merungkaikan dan menilai berdasarkan link yang telah disediakan oleh pihak nuffnang iaitu di LINK .

Yang paling aku gemar dan suka serta mengapa aku gemarkannya dengan aplikasi iPhone 4 ini ialah :

1) Apps For Cooks
  • Mempunyai ribuan resepi di dalamnya dan pelbagai masakan tersedia ada di dalam aplikasi ini, senang aku untuk tanya isteri aku nak masak kegemaran hanya dengan menggunakan DiGi iPhone 4 nih, segalanya ditangan kita dah. Tak payah sibuk2 pergi beli majalah2. :) (Wow!!!)
2) Apps For Music
  • Apa yang best dalam nih, bermacam2 lagu dan irama boleh kita simpan dan mainkan. Mempunyai ciri-ciri iaitu Bloom, GuitarToolkit,Shazam dan Concert Vault. Kita juga boleh mendengar musicnya yang bergitu merdu dengan kejelasan speaker dan setting music yang hebat. (Wow!!!)
3) Apps For Fun and Games
  • Bila aku boring sangat bolehla aku main-main game dalam iPhone nih. Ia mengandugi bermacam-macam game seperti Angry Bird, Harry Potter, Scrabble dan juga Charadium Pro. Selain itu, kita juga boleh mendownload pelbagai lagi game yang kita suka dalam iPhone 4 DiGi ini.(Wow!!!)
Selain itu, ada pelbagai jenis aplikasi yang sangat-sangat menarik yang telah disediakan oleh DiGi iPhone 4 ini yang mana ia mampu menjadi teman hidup kita sepanjang masa.

Wow!!!, veri nice.

"Aku benar-benar mahukan DiGi iPhone 4".

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com