Friday, January 22, 2010

Menanti kelahiran anakku.....

Assalamualaikum..
Debaranku dan wife aku semakin terasa, menunggu saat hampirnya kelahiran untuk anak pertamaku. Kini, anak dlm kandungan berusia 31 minggu 4 hari. Bakal anakku ini sangat aktif.selalu dapat rasa ia bergerak2. :) Aku dan wife aku sentiasa berdoa agar selamat dilahirkan. Menghitung hari menunggu saat tibanya kelahiran ini, ada anak cerialah skit keluarga kami,:) InsyaAllah.

Aku masuk laman http://www.pregnology.com/faralong.php. Menarik jugak web ini, aku dapat tahu berapa dah usia anak dalam kandungan dengan memasukkan kiraan tarikh due date. Anda boleh try. Hari ini aku cek dan ini hasilnya :



Yang sudah ditandakan right itu adalah hari2 yang sudah berlalu disamping tarikh yang kita periksa pada hari ini.:)


Ini pula adalah hari dijangka anakku dilahirkan pada 21 mac 2010.

Anda boleh cuba kiraan ini.:)

Ya Allah, selamatkan Anakku. Terima kasih Allah kerana memberi anugerah yang sangat-sangat indah dalam hidupku.:)

4 comments:

LyanaSyaZam said...

semoga semuanyer selamat

Anonymous said...

salam singgah;)

semoga semuanya selamat..insyaAllah...;)

neway, thanx 4 being my follower..
i've already added ur blog link @ my blog..
let's change link..;)

feyus said...

Terima kasih krn mendoakan kami.Alhamdulillah.

A N A K - A N A K K U said...

semoga mendapat anak y soleh @ solehah, selamat keduanya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com