Saturday, March 10, 2012

No. Plat Kenderaan paling Kreatif - versi 2

Kebetulan sekali lagi, semalam aku terjumpa lagi dengan Pak Cik ni yang mana aku pernah postkan satu artikel untuk Pak Cik ni sebelum ini di Link . Apa yang menarik pada Pak Cik ni adalah Plat kenderaan motornya yang lain dari yang lain. no platnya adalah "BCP 1MALAYSIA 3731".



Tapi yang ni aku sempat rakam satu gambar yang lebih jelas dan lebih dekat. Inilah kreativiti Pak Cik ni menjadi tumpuan orang ramai apabila dihampiri orang ramai. Sewaktu aku follow belakang Pak Cik ini, adalah beberapa orang yang pintas Pak Cik ini memberikan hon dan tunjukkan tanda Good pada Pak Cik ni. Waaa, glamour2.

Yang menariknya Pak Cik ni berbanding yang aku rakam sebelum ni adalah Helmetnya. Sebelum ni ia warna biru. Semalam color Hitam plak. nampak buruk, tapi Pak Cik nilah yang paling glamour apabila berada di atas jalan raya. hehehehe. Tahniah Pak Cik. Pak cik memang bersemangat tinggi dan bersifat Patriotik.

Inilah gambarnya :
(klik pada gambar untuk besarkan)

2 comments:

ParkAir said...

photoshop ni.

feyus said...

takda. mmg ini realiti. blh dtg tgk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com