Tuesday, March 27, 2012

Apa ada dengan apesal.com?

Yep, hari ni aku buatkan satu entry khas buat apesal.com. Bukan apa, sebagai tanda penghargaan aku jugak untuk pihak apesal sebab membantu juga sebagai jambatan untuk memperkenalkan blog ini kepada yang lain.




Sejak aku mendaftarkan diri dengan apesal memang ada kesan yang sangat baik dan menjadi landasan untuk aku terus post entry aku kat apesal. Tapi dalam kegirangan masukkan post tu, tiba-tiba baru-baru ini aku dikejutkan entry aku dah tak boleh post sebabnya exchange ratio sudah mencapai 300%.huhuuhuh.

Aku berharap pihak apesal dapat memberikan lebih lagi ratio ini ataupun aku cadangkan supaya ratio-ratio ini tiada limit supaya ia boleh menggalakkan lagi blogger-blogger lain untuk menyertai.

Apapun, pihak apesal sememangnya best dan sekaligus dapat mempopularkan entry blog kita.
terima kasih....terima kasih...terima kasih apesal.com.

2 comments:

Teknikal Apesal said...

kami perkenalkan ratio sbb kami berkonsepkan exchange traffic. Maknanya pertukaran trafik antara blogger. kalau tak ada ratio, takde yg nak letak widget tu dan tak ada la pertukaran trafik yg berlaku dan lalu perkhidmatan apesal.com akan jadi sia2. betul tak? hehe.

Thanks for review.

feyus said...

huyooo, dapat komen dari org apesal.com sendiri. terima kasih kerana sudi menjengah blog saya dan memberi komen yg berguna.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com