Monday, October 3, 2011

3 BE tengah berjalan

Aku tidak rasa yang nuffnang kedekut dan susah untuk dapat Buffered Earnings seperti mana yang dikatakan sesetengah blogger. Tapi hari ni aku sendiri tengok akaun aku yang mana nuffnang memang tak kedekut, malah ia membantu kita menambahkan lagi sumber pendapatan. Hari ini ada 3 BE tengah berjalan dan sedang dipromote dalam blog aku ni..iklan daripada Unilever Magnum Royal Treatment,Celcom Purple Shopping Spree dan The Secret Life of Nora menyedapkan mata memandang. Kita tahu sumber pendapatan nuffnang adalah daripada hasil BE dan juga campaign yang diberikan pihak pengiklan.


Bagaimana nak dapat buffered earnings (BE)? Ushhh, pertanyaan ini kadang-kadang banyak tidak difahami termasuk aku sendiri. Aku pun masih lagi tidak pasti tips2 untuk dapatkan BE yang sebenar-benarnya camana. Apa yang pasti, kita tulis artikel yang bermanfaat dan tidak menyentuh soal-soal yang boleh mengundang kemarahan orang lain terutamanya politik. Nuffnang ni kalau boleh dia nak berbaik dengan semua orang tau tak?:)

Tips lain yang boleh aku bagi adalah sentiasa update blog dan update survey bio dalam akaun nuffnang. Bukan susah pun kan? Update je yang terkini. Ini bertujuan supaya ia dapat dilihat oleh pengiklan yang sedang mencari tapak untuk iklankan produk mereka. Terima kasih Nuffnang..

2 comments:

blog-tips-kurus said...

terus 3!! tahniah!! :-)

aReLaN said...

yup,ble kte baek ngan nuffnang,nuffnang pon baek la ngan kte.congrats bro.mga rezeki semakin mencurah2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com