Thursday, August 4, 2011

Fantasy Premier League 2011, Jom join Liga ni.

Semalam aku baharu sahaja selesai lengkapkan team aku dengan menggunakan nama "Feyus Team". Kapten pasukan aku adalah Van Deer Vaart dari pasukan Kelab Tottenham.

Tentu ada yang pernah main dengan Fantasi bola liga ni. Korang boleh klik link ini : http://fantasy.premierleague.com

Apa yang best ialah kita boleh mencipta satu pasukan kita sendiri dengan nilai yang telah diberi. Susun atur pasukan adalah dari kita sendiri yang dianggap sebagai pengurus pasukan. Memang seronok bermain benda ni. Perlawanan pertama nanti adalah pada 13 Ogos 2011 nanti. So, camana? sudah bersedia?hehehehe.

Selain itu juga kita boleh transfer atau membeli dan menjual player lain mengikut kehendak kita. Kemudian point kita akan dapat jika ada antara player kita yang sumbat gol atau pertahanan/penjaga gol yang tidak bolos. Dari point itulah yang menentukan kita berada di tangga ke berapa liga.

Aku juga telah create satu liga iaitu "Liga Perang Bola". No code untuk join adalah : 732722-212798. Sesiapa sahaja boleh join.

Kalau ada sape2 yang berani tu bolehla join Liga ni. :) kasi panas, tengok siapa yang paling teratas dalam liga apabila tamat liga ni nanti. :)

Susun atur yang bijak memberi peluang untuk kita menjadi juara liga.:)

Jom, join jangan tak join.

2 comments:

ANDAIANNYA said...

hahaha..igtkan ap bendala

Admin said...

jom join yang ni gak..
404238-112942
Lallakom

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com