Tuesday, June 7, 2011

Lagi kes lelaki kahwin lelaki

Yap, kita sebelum ni dikejutkan dengan berita seorang rakyat Malaysia lelaki kahwin dengan lelaki warga asing warga britain iaitu Fatine Min. Tapi sekarang kita dikejutkan pula dengan berita di Indonesia yang mana lelaki tetapi menyerupai wanita yang bernama Rahmat Sulistyo berkahwin dengan Umar di kampung Bojongsari,Indonesia pada 19 september 2010 tahun lalu.

Aku tidak pasti bagaimana pengurusan pejabat kadi masing-masing boleh meluluskan perkahwinan ini. Walaubagaimanapun, Rahmat Sulistyo telah didakwa dan ditangkap pihak berkuasa kerana baru didapati yang dia adalah lelaki.

(Gambar adalah Rahmat Sulistyo (kiri) yang berkahwin bersama suaminya Umar)

Kenapa terjadinya hal sedemikian? Mungkin nafsu songsang dan sifat keperibadian menyebabkan kehidupan mereka tidak dapat mengira status lelaki atau pompuan. Mana tidaknya, sudah ada golongan terutamanya maknyah sudah cuba-cuba untuk mengiktirafkan satu lagi jantina baru iaitu Maknyah atau gay atau pondan. Pihak jabatan agama perlu memainkan peranan yang lebih tegas dalam hal ini, risau jika berlakunya pengiktirafan ini boleh menyebabkan negara menjadi huru hara dan tidak stabil dari aspek sosial.

Apa yang berlaku sekarang ini, dari berita Vivanews dan Trijayanews, Negara Nepal sudah mengiktiraf golongan ini sebagai satu jantina baru dan meluluskan homoseksual dan gay. Astafirullahazim...

Tolonglaaa weh, geli aku dengan berita sebegini, apa sudah jadi dengan dunia sekarang ini? Lupakah kita dengan kisah Nabi Luth dengan kaumnya Sodom? Yang mana mereka melakukan hubungan sejenis dan homoseksual secara berleluasa lalu dihukum oleh Allah dengan azab seksa yang teramat sangat di mana ditimpa bencana gempa bumi yang kuat lalu menghancurkan kaum sodom.

(update jam 3.35 ptg 7 jun 2011) = Dan Ini pula adalah kes yang berkaitan Fatine min atau Fatine Young. Saksikan video yang berita dari TV9.


(Tamat updated)

"Fikir-fikirkan...."

7 comments:

Hani Syahida ✿ said...

tengok muka pun dah tau laki...kan

feyus said...

Yap, betul tu.:)Tp disebabkan kehendak mereka sk sm sk itu yg masalah tu....dunia oh dunia..

blog-tips-kurus said...

erk! Nepal?

feyus said...

Yep, Nepal. knp? terkejut ke?

Drunbella Khoo said...

puas ke main belakang?
teeeettttt.
adoi.
(T_T)
manusia akhir zaman.

scha said...

ish2..sbbkn nafsu agaknya sanggup main muslihat utk bernikah..

ParkAir said...

Guano mata keceng, kena tinju ko bini ko.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com