Tuesday, June 14, 2011

Iklan Ubat kuat lelaki

Aku terjumpa papan iklan ni sewaktu dalam perjalanan. Tak sangka Malaysia mempunyai papan iklan yang sangat kreatif seperti ini.........


"UBAT KUAT LELAKI
SPRING RETURN
ADA SIJIL KESIHTAN
013-3337...
BELUM CUBA BELUM TAHU"

Inilah ayat-ayat yang ditulis dalam papan tanda tu, yang aku perasan, Yang perkataan "KESIHTAN" tu tersalah ejaan...sepatutnya dia jadi "KESIHATAN". Entah, betul-betul atau tidak ada sijil kesihatan ni. Pada sesiapa yang inginkannya diharap dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu tentang keberkesanan ubat ni.:) Bimbang ia boleh memberi kesan yang buruk terhadap individu tersebut.

No tel aku sengaja gelapkan supaya aku tidak di anggap terlibat dalam mempromosikannya.

Artikel ni sekadar berkongsi dan sambil tu mahukan pembetulan ejaan kepada sesiapa pemilik papan iklan ini.

Perkara lain terserah pd pendapat korang masing-masing.........

"Dunia ini memang penuh dengan warna warni kehidupan" :)

5 comments:

ChipCoklat said...

hhahahahahaha...lawak la papan iklan ni..yang x bleh blah tu.. "Spring Return"..hahahaha... dah macam Movie plak.. Batman Return, Superman Return, hehehehehe...

p/s: Xyah nak pakai ubat kuat ni..mengarut..! Elok2 dah kuat, pakai ubt ni..jd x kuat plak..Eja kesihatan pun salah..

Update Blog : Rahsia Jana Trafik

ken said...

adv in kat mana pun ada :)

ParkAir said...

Bakpo demo sensor pulok. Sharing is caring, wi la peluang kepada orang yang memerlukan bantuan.

feyus said...

ChipCoklat : hehehehe, byk ayat blh guna dgn return, ada st lg robinhood return.:)

ken :yep, kini dah tersebar meluas.

ParkAir : demo nok ko? kawe bulih wie.

Cityiklan said...

Kat tenet banyak info dan advertising camni..siap yang bagi beso lagiiii..ahaks
Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
Citypromosi
Watey Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com