Friday, May 6, 2011

Petua Menjaga, Mengubat dan Memulihkan Tenaga Batin

Hari ni aku bagi post yang hot-hot sikit.:) bukan pe, apa yang kita tahu kita kongsi-kongsikan.:) Mungkin ada yang ambil mudah akan penjagaan batin atau seks. Mungkin kerana malu atau takut untuk dikongsi-kongsikan hal ini. Apapun, hakikatnya dalam diri kita... sebenarnya kehendak batin adalah satu lumrah dan satu perkara yang sangat penting dalam diri seseorang bagi mencapai kebahagiaan sebenar. Seks dan kehendak batin sememangnya tidak boleh ditepis oleh seseorang.Percayalah...Hubungan suami isteri tidak lengkap dan bahagia tanpa seks atau hubungan batin. Kalau betullah ada manusia atau makhluk yang tak perlukan seks.. silalah bagitahu siapa diri anda, jika berani komen di sini.:) hehehe, wahh mencabar nih.


Di sini aku tidak mahu kopi dan paste orang punya petua nih.. terus aku buatkan satu link dalam bentuk PDF file yang telah disediakan oleh kedaidewasa.com yang mana ebook ini diberikan secara percuma.

Banyak kategori penjagaan dalam ebook ini antaranya :
1) Rahsia mengurut zakar
2) Rahsia menajamkan zakar
3) Rahsia mengesatkan kepala zakar
4) Cara meminum air diwaktu pagi
5) Cara buang air kecil dan air besar
6) Cara mandi
7) Sarapan pertama
8) Cara makan
9) Cara tidur malam dan sebagainya lagi ada dalam ebook ini.

*bukan nak promote tapi nak sebar-sebarkan pengetahuan. :)hehehe.

Sebenarnya aku terjumpa ebook percuma ini melalui pdfsearchpro.com tapi itu adalah satu himpunan sahaja dan pada yang asalnya seperti yang tersebut.

Jom.. Klik Download ebook di bawah ini dan sama-samalah kita menjaga tenaga batin kita untuk masa depan yang cemerlang...:):)

DOWNLOAD

1 comment:

Park Air said...

Fuyooo demo nk jual minyak lintah plk ko lepas ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com