Thursday, November 18, 2010

Permaisuri Siti Aishah bercinta dengan UncleSeekers?

Terkejut aku bila melihat post2 dari blog milik uncleseekers ni http://uncleseekers.blogspot.com. Apa benarkah Permaisuri Siti Aishah bermain cinta dengan seorang yang terkenal dengan penangkap hantu UncleSeekers. Beberapa gambar sewaktu mereka berdua berjumpa juga terpapar dalam blog Uncle ni.


Ushhh, kalau diikutkan mmg terror tul uncle seekers ni memikat hati Permaisuri. Siapakah yang boleh menjawab persoalan ini? Byk komen-komen telah dihuraikan orang ramai. Ada yang cakap permaisuri itu manusia biasa juga dan ada yang menghentam pakcik uncleseekers ni kerana cara dan saluran cinta dia dipertikaikan. Ada juga gambar mereka tengah berpelukan dan beberapa sms yang berbunyi abang dan sayang. Ia dikeluarkan sendiri oleh blog abg seekers ini.

Aku tidak tahu nak komen macamana, cuma jika betullah mereka bercinta atas dasar keihklasan buatlah cara saluran yang betul dan mengikut landasan Agama.

Apapun cinta mereka yang diberi nama "cinta syhh" penuh dengan rahsia yang tidak diketahui orang ramai disebalik rahsia cinta mereka.

Kalau korang nak tahu betul2, tengoklah blog uncleseekers ni, Kekadang bila aku baca panjang2 blog uncle ni boleh pening juga aku dibuatnya.huhuhu

Ia bakal mengejutkan seluruh rakyat Malaysia.

Mmg betul, dunia ini penuh dgn warna-warni kehidupan.
Fikir-Fikirkan....

6 comments:

cik yayah said...

xphm dgn krenah mnusia. ish3

Nik Nurehan said...

topik terhangat!! sumanya bminat utk mgetahuinya.

feyus said...

yap.. ia kini menjadi bualan dan siulan semua org..apakah kesudahan cinta mereka?

Jamal Rafaie said...

Dah lama tak dengar pasal Permaisuri Aisyah.. Orang kata kalau dia kawin lain, semua hak istimewa yang baginda dapat akan ditarik balik..

Tak dinafikan jugak hal ni, manusia pasti akan sunyi kalau dah lama tak berpasangan kan..

Lynnie said...

mungkin permaisuri sunyi kot....

Kristy Anne Nunis said...

i agree with lynnie! the queen is probably lonely xp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com