Friday, November 19, 2010

Post aku di Featured Post - All

Alhamdulillah...
Hari ini blog aku mencipta sejarah kerana berjaya sampai ke Featured Post di All iaitu di page utama Innit. Belum pernah lagi mana-mana post aku ni boleh sampai ke tahap macam ni, biasanya hanya dibahagian-bahagian kecil sahaja seperti di Happenings,sports,sci/tech dan lain-lain. Walaupun ia hanya bersifat sementara di innit ini, tapi ia telah membanggakan. :)

Post dengan tajuk Permaisuri Siti Aishah bercinta dengan UncleSeekers? telah mampu menarik minat pembaca untuk mengetahui kisah cinta mereka ini. Bayangkan gosip yang melibatkan Permaisuri Agong. Aku sendiri ingin mengetahui kesudahannya bagaimana, sebab itu aku buat satu entry tentang percintaan ini.


Apapun, jutaan terima kasih aku ucapkan buat semua nuffnangers dan para pembaca blog ini semua.

"Sememangnya dunia ini penuh dengan warna-warni kehidupan."
Fikir-fikirkan....

2 comments:

Keyrill Eduardo Willeyhem said...

hehehe...tahniahlah bro ek! keyrill lama tak buka innit! erm ... entahlah, apa jadi kat sana! huuhuh... ;)

feyus said...

Thanks keyril. Innit salah satu cara membantu kita meningkatkan trafik blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com