Friday, November 29, 2013

Rakaman Suara Dari Langit Yang Mengemparkan

Gementar tubuh badan apabila mendengar rakaman suara yang dikatakan datang dari langit. Mungkin orang yang melalui situasi sebegini lagi merasai ketakutannya. MasyaAllah..


Mari kita sama-sama saksikan dan dengar bunyian yang sangat menakutkan ini yang dirakam di beberapa kawasan di negara Eropah, Kanada pada 29 Ogos 2013 yang lalu :




Walaubagaimanapun, ada beberapa ayat Al_Quran ada disebutkan tentang adanya suatu suara yang sangat dasyat ini dari surah Abasa :

Kemudian (ingatlah keadaan yang berlaku) apabila datang suara jeritan yang dahsyat; (Abasa:33) Pada hari seseorang itu lari dari saudaranya, (Abasa:34) Dan ibunya serta bapanya, (Abasa:35) Dan isterinya serta anak-anaknya; (Abasa:36) Kerana tiap-tiap seorang dari mereka pada hari itu, ada perkara-perkara yang cukup untuk menjadikannya sibuk dengan hal dirinya sahaja. (Abasa:37)

Percaya atau tidak, sebelum ini kejadian sebegini pernah terjadi di Malaysia di Kota Samarahan pada januari 2012. cerita ini ada disebutkan di link ini : http://kesinambunganzaman.blogspot.com/2012/01/misteri-pokok-terbakar-dengan.html

Waallahualam, Hanya Allah s.w.t sahaja yang mengetahui apa yang manusia tidak ketahui..

sumber : Fb (Farid Zahaliman) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com