Wednesday, October 9, 2013

Dulunya Berpesta Seks Kini Berhiljab Dan Masuk Islam

Seorang Ibu kepada 2 orang anak dan seorang guru pelatih Heather Matthews berumur 27 tahun berasal dari Eropah dulunya terkenal dengan kegemarannya yang suka berfoya-foya dan berpesta seks kini tidak lagi sebegitu setelah beliau melihat sinar Islam yang menyedarkannya beliau yang kegemaran lamanya itu tidak lansung membawa erti dalam kehidupannya dan merasakan ianya banyak yang tidak kena.

(Gambar Beliau bersama anak-anaknya Ellah 5 tahun dan Halle (2 tahun) hasil perkahwinannya dengan Jerrome.)

Beliau berkata: "Saya fikir saya perlu bertindak dan berpakaian dalam cara tertentu untuk berasa baik tentang diri sendiri. Saya melihat kanak-kanak perempuan kini
dan berfikir tentang apa imej mereka menggambarkan kepada orang lain, terutamanya lelaki.

'Ia adalah mengenai diri. Jika anda berpakaian dan bertindak dengan cara yang tertentu, betul atau salah, anda akan dirawat dengan cara yang tertentu.

'Islam telah mengajar saya tentang cinta sebenar, bukan keghairahan palsu dan nafsu. Saya juga dapat melihat logik dalam perkahwinan yang diaturkan. '

Beliau juga pernah berkata : 'Saya mempunyai beberapa saudara Muslim dengan saya dan mereka membeli tudung saya dan buku-buku Islam untuk meraikan. Ia adalah indah. '

Alhamdulillah....

sumber : dailymail.co.uk

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com