Monday, November 12, 2012

12 Jenis Makanan Kuatkan Tenaga Batin

1. Madu, madu mengandungi banyak vitamin dan mineral dan antioksidan.

2. Coklat, telah menjadi bukti penyelidikan bahawa wanita yang berurusan dengan dos satu harian coklat untuk mempunyai nafsu lebih, Fathtoa coklat Ali phenylethylamine, yang merangsang pengeluaran kebahagiaan hormon dan yang menghasilkan secara automatik semasa seks dan di sana bahawa artikel oleh lebih dalam coklat yang mengandungi satu peratusan yang tinggi koko "coklat gelap ".



 

3. Alpukat, yang kaya dalam nisbah yang tinggi lemak tepu dan peratusan yang sangat kecil lemak tepu, yang menjadikan alpukat adalah sangat bermanfaat untuk kesihatan jantung dan arteri dan dengan itu ia membantu aliran peredaran darah untuk ahli Altnasila.

4. Badam, badam adalah salah satu rangsangan seksual dan mengandungi banyak mineral penting untuk kesihatan Warganegara Kalzenk dan selenium dan vitamin E.

5. Strawberi, strawberi kaya dengan asid folik dan jumlah vitamin B.

6. Seafood, kerang adalah sumber terkuat zink adalah bertanggungjawab untuk meningkatkan libido, di samping lain-lain jenis marin pal omega-3-kaya dan fosforus, yang membantu untuk merangsang peredaran darah.

7. Selada air, selada air mengandungi banyak garam galian dan vitamin dan antioksidan, yang menghalang penyerapan beberapa pencemaran alam sekitar yang mengurangkan keinginan seksual.

8. Ara, ara adalah salah satu jenis yang paling menarik buah-buahan untuk keinginan seksual, dan mengandungi sebahagian besar daripada serat semula jadi bermanfaat untuk kesihatan jantung dan aliran darah.

9. Buah-buahan sitrus, ia adalah kaya dengan vitamin C dan asid folik dan antioksidan singa, salah satu buah-buahan yang lebih bermanfaat untuk kesihatan manusia dan meningkatkan keupayaan seksual.

10. Selasih, selasih mempunyai bau yang tersendiri menenangkan saraf dan meningkatkan keinginan seksual di kalangan lelaki di samping bahawa tonik umum untuk sistem peredaran darah, yang membantu kemaluan bekalan darah.

 11. Alhiluon (Alasbraszos), dianggap sebagai tonik umum dan meningkatkan aliran darah dan mencegah risiko penyakit jantung dan mengaktifkan peredaran darah dalam badan.

12. Pisang, pisang mengandungi serat semula jadi di samping mengandungi perkadaran yang tinggi garam mineral dan dianggap sebagai sumber penting kalium, fosforus, magnesium, makanan penjagaan sistem anda untuk menikmati kehidupan seks.

Sumber : http://www.dailymedicalinfo.com/2012/11/food-spicier-sex-life.html 
             : blog peribadirasullullah


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com