Friday, September 14, 2012

Hapuskan Filem Yang Hina Nabi Muhammad

Filem Innocence of Muslims, Sebuah filem yang menghina umat islam dan Nabi Muhammad S.A.W. Pengarah filem ini dikatakan bersembunyi lari ketakutan. Tau pun kau takot ye, bila buat tak fikir kan? Inilah balasan yang akan diterima oleh penerbit filem ini iaitu Nakoula Basseley Nakoula (pengurus syarikat yang menerbitkan filem berjudul Innocence of Muslims)Lelaki ini berusia 55 tahun.



Bagi yang menulis dan mengarah filem ini pula adalah Sam Bacile (Bacile sebelum ini menyatakan dia dilahirkan di Israel, berusia 56 tahun dan berketurunan Yahudi.)

Dikatakan juga seramai 15 pelakon dari Syria, Iraq, Turki, Pakistan, Iran dan beberapa penganut Kristian Qibti Mesir terlibat dalam filem Innocence of Muslims.

 
Salah satu babak dalam filem Innocence of Muslims

Aku harap filem ini dihapuskan serta merta dan harap TIDAK dipertontonkan kerana ia dianggap menghina Islam dan sangat biadap.

Kini ia telah menjadi kemarahan seluruh umat Islam dunia terutamanya di Mesir dan Libya. Malaysia kita bagaimana pula? ayuh kita sama-sama bersatu padu membasmi orang-orang yang cuba hina agama dan nabi kita. 

Yap, aku dapat berita sudah ada lokasi-lokasi yang sedang dan telah pun berhimpun untuk bantah Filem ini selepas solat Jumaat sebentar tadi, antaranya :

Negeri Lokasi
Pahang Masjid Sultan Ahmad Shah Kuantan
Selangor dan Wilayah  Masjid Amaniah, Batu Caves
Perak Masjid Negeri Ipoh
Sabah Masjid TM Sepanggar Kota Kinabalu
Penang Masjid Permatang Janggus
Sarawak Masjid Bintulu
 Terengganu Masjid Rusila
*Melaka, Kedah, N9, Johor *sedang menentukan lokasi utk himpunan tersebut

*Harap selepas ini perhimpunan Bantah Filem hina Rasulullah ini dapat diteruskan ke seluruh negara.

HIDUP ISLAM!!!!! 

sumber : kosmo & enciknakal.com


2 comments:

Maiyah said...

Allahuakbar!!

fairus said...

AYUH SEMUA UMAT ISLAM TANPA MENGIRA LAMBANG, MAZHAB, SAMA-SAMA KITA BANTAH DEMI MEMPERTAHANKAN ISLAM DAN NABI JUNJUNGAN KITA MUHAMMAD SAW..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com