Tuesday, June 12, 2012

Cara Nak Tahu Orang Tu Seorang Gay Ke Tak?

Aku tak tahula kan betul ke tak benda ni, aku jumpa dari rakan FB aku. Saja nak share dengan korang...
Anda seorang Gay?
Anda seorang Macho Man?
Nak tahu tengok di jari anda sendiri dan tengok keputusan dalam gambar bawah ni:


*Apapun, tak perlulah terlalu over sangat mempercayai benda ni. Mungkin Saintis ni terjumpa benda ni dari majoriti orang Gay memang jari dia camni kot... hehehehehe.

Apapun, hanya kita sendiri yang tahu siapa diri kita yang sebenar.
Fikir-fikirkan...

6 comments:

monsterz said...

betol ke ni eh?
wah pasni nak tgok semua jari budak laki..haha

blog-tips-kurus said...

hhhhmmm....
kebetulan je kot..

feyus said...

tengok-tengok, jgn tak tengok. hehehehe

Anonymous said...

Sangat mengarut! saya nasihatkan delete post ni tak payah nak sebarkan secara meluas... takut ada yang terpengaruh.

Anonymous said...

mcm pelik jek... jari aku sebelah xsame n sebelah lg hampir same... plik.. xpyh lah percaya..

Anonymous said...

Bgtu ker org gay ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com