Wednesday, September 21, 2011

Harimau lawan Ultramin?

Skuad bolasepak Harimau (Malaysia) hari ini bakal bertemu dengan pasukan ultramin(Jepun) dalam saingan kelayakan Olimpik 2012 Zon Asia. TV2 pada jam 7mlm (waktu Malaysia)nanti.

Jom kita pakat tengok. Mana2 yang kerja tu balik awallah atau tengok je kat pejabat.:)hehehe.

Tapi yang peliknya kalau betullah Harimau lawan Ultramin? mana satu yang menang ek? secara realitinya Ultramin tu memang tak wujud langsung manakala sang Harimau memang wujud kat dunia maya ni. So, maknanya Harimau mampu menang. Rakyat Malaysia menanti2kan perlawanan ini dan inginkan keajaiban berlaku dalam pasukan bola sepak Malaysia kita.

Moh kita berikan sokongan padu pada pasukan Malaysia. Aku yakin anak-anak buah Ong Kim Swee mampu melakukan strategi hebat yang boleh mengalahkan jepun malam nanti.

VS
Malaysia BOLEH!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

yup..mesti tengok..so..kepada jiran2 sebelah jangan terkejut plak kalo aku menjerit

feyus said...

Normala: bagus2.Fikirkan boleh jangan x boleh.

aReLaN said...

wlupon diri ini pernah menetap di jepun tpi malaysia tetap di hati.ganbare harimau

fairus said...

HARAP2 KUASA ULTRAMEN CEPAT LEMAH MALAM NI.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com