Wednesday, July 13, 2011

Gambar2 Menarik Floria Putrajaya 2011

Memang best tempat ni. Banyak tempat-tempat menarik di sini. Pelbagai pokok bunga di pamerkan sampai kaki naik lenguh nak usha-usha semua tempat. Apa yang penting hati puas bila melihat kesemua tempat-tempat menarik di sini.

Pesta Floria 2011 berlansung di Putrajaya bermula 9 Julai - 17 Julai 2011.


Lagi gambar-gambar yang best-best :



Sesiapa yang masih belum sampai lagi tu bolehla dtg tengok ye. Rugi tak datang tengok.:)

7 comments:

NURUL AINI NORAZMAN said...

nak sgt pergi sana!! tpi xde transport,.sedih toll,.=(((

feyus said...

Nurul Aini : dtg je dengan bus..:)

alien said...

lawa2..

feyus said...

alien: law dpt tgk real lg lawa bro..

Ms. Littlewing said...

InsyAllah akan menyusul esok...

Syuxer said...

cam best je pesta neh..:)..kalau bawa mak aku neh,konfirm borong satu lori kot hahaha..dia suka bunga...masak kereta nak angkut pasu2 bunga yang besar hahah

Car Loan Calculator said...

nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com