Tuesday, April 5, 2011

Pendedahan Video Seks Anwar

Terkejut aku semalam apabila aku pulang dari kerja dan mendengar berita dari TV7 dan TV3 semalam. Akhirnya video ini tersebar juga. Aku begitu terkejut dan aku tertanya-tanya benarkah itu DSAI(Datuk Seri Anwar Ibrahim).

Bukanlah kerana aku berminat dengan politik? Tapi sebagai seorang rakyat, aku ingin mengetahui cerita sebenar-benarnya tentang kepimpinan semasa pemimpin-pemimpin dalam negara.

Apa kan tidak, sejak berita penyebaran video ini semalam, Orang ramai terus menerus ingin mengetahui kesudahannya. Memang benar, video ini sudah tersebar ke seluruh negara melalui youtube dan blog. TV3 semalam sudah menayangkan video ini yang mengatakan rupa dalam video tersebut menyerupai wajah anwar dan kini ia masih dalam siasatan polis dan mahkamah. Harap Mahkamah memberikan keputusan secara bijaksana dan adil kerana sememangnya rakyat ingin tahu.

Dalam masa yang sama blog http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com telah mendedahkan video ini dan ia sentiasa dikunjungi ramai termasuk aku sejak ia diberitahu pemberita semalam.

Aku mendoakan....
"Ya Allah, berilah petunjuk cerita sebenar apa yang sudah berlaku terhadap kepimpinan dalam negara ini dan perbetulkanlah apa yang tersilap kerana manusia sememangnya makhluk yang lemah. Hanya Engkau (Allah) yang maha berkuasa atas segala sesuatu, Amin"

"Rakyat Ingin Tahu......."

3 comments:

Park Air said...

Hanya bini dio tau lagu mana bentuk fizikal dio haha..

feyus said...

betul tu.. leh tanye dengan bini die adakah itu DSAI?

Ismail N said...

Salam..
video mungkin tersebar kerana pihak2 yang tertentu cuba mendapatkan penghakiman dari mahkamah yang satu lagi iaitu court of public opinion. Dengan court of law di negara ini semakin lemah akibat dihentam dari dalam dan luar negara, penghakiman oleh rakyat menjadi penting terutama time pilihanraya nanti.

Tak tahu siapa yg benar. Tuhan aje yg tahu. Btw, DSAI.. kalau ada alibi dan jam omega keluarkan lah cepat, jangan buat rakyat tertunggu or else.... hmmmm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com