Monday, December 13, 2010

blog tak update 13 hari...

Ushh, sedih aku bila melihat blog aku ni tak terupdate selama 13 hari. Maklumlah, aku terlalu sibuk dengan urusan perkahwinan abang kandung aku di kampung pd tempoh tersebut. Dalam tempoh tu aku tak sempat nak jenguk2. huhuhuh. Alhamdulillah, urusan perkahwinan abg aku sudahpun selesai dengan baik. Sekarang ni tgh sibuk2 nak pegi halimun la tuh. :)

Apapun blog ini akan terus menambah info2 yang best2. :). Dalam tempoh 13 hari ni juga aku sangat teruja apabila masih dikunjungi pelawat. Terima kasih pada pengunjung blog ini yang aku berikan anugerah jutaan terima kasih krn masih setia membaca dan melihat walaupun aku tak update lama.

InsyaAllah, ada masa terluang blog ini akan terus terupdate dan memberikan info-info yang mengatakan dunia ini penuh dengan warna-warni kehidupan.

Selamat datang ke blog aku yang tak seberapa ni.
Thanks kepada pelawat semua.:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com