Friday, October 15, 2010

Restoran bertemakan Tandas

Sememangnya begitulah lumrah dunia ini. Manusia yang menciptakan sesuatu yang pelik sudah pasti mendapat perhatian yang lebih.

Kini, sesuatu yg tak pernah kita lihat sudah diterokai. Restoran yang tak pernah dibuat orang. Sebuah restoran yang diberi nama Modern Toilet terletak di Shenzhen, China.Restoran ini menggunakan mangkuk tandas sebagai kerusi, tab mandi sebagai mangkuk, manakala sajiannya pula dihiasi dengan bentuk najis atau kotoran manusia.

Mari kita sama-sama lihat gambar-gambar dalam restoran ini (jangan cepat rasa muntah2 ye..tahan dulu.)
Kalau terus terberak kat kerusi ni tak boleh ke?hehehe.

Sedap betul ko ni ek? ko tak rasa ko tengah makan najis ke tu?


Aku kalau nampak gambar mcm ni aku rasa aku terus keluar pi cari kedai lain.

Aku rasa mamat ni diberi gaji lumayan kot sampai sanggup nak kerja kat restoran nih.

Ada ke najis manusia sebesar macam ni?

Ushh, sedapnya ko makan ni ek? Kalau free pun aku takda seleralah...

Itu dari sudut pemandangan dan keadaan restoran, tentang Halal Haram makanan tu lum dipastikan lagi.... Ushhh, dunia ini penuh dengan warna warninya..

Sumber : crazeclub.com
Diterjemah : kesinambunganzaman.blogspot.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com