Wednesday, September 25, 2013

Video Penjelasan Sebenar Dari Pak Guard VS Bini Mat Yo

Kini hangat diperkatakan tentang berita yang mana bini Mat Yo, pemain bola sepak JDT bergaduh dan mengeluarkan kata-kata kesat pada seorang Guard yang sekali gus menyebabkan kemarahan orang ramai terutamanya rakyat Malaysia. Kejadian berlaku di Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah (LTAAS) Subang.

Apa yang sebaik-baiknya, walaupun ada yang tidak hormati dengan kerja seseorang itu sebagai pegawai keselamatan, sekurang-kurangnya hormatilah Pakcik Guard tu sebagai orang yang lebih tua. Jangan bertindak kasar dengan memberi kata-kata kesat dan apatah lagi diberitahu pak cik ini ianya ditendang bini Mat yo sewenang-wenangnya.


Ingatlah yang Pak cik ini seorang manusia dan bapa kepada anak-anak mereka. Mereka juga mencari rezeki halal. Oleh itu, hormatilah sesama insan.

Berita video kejadian yang menyanyat hati ini telah mula dihebahkan melalui facebook, twitter,youtube,blog dan pelbagai saluran internet semalam 24/9/2013.

Video pergaduhannya seperti dibawah:



Dan dibawah ini adalah Penjelasan sebenar Pak Cik Guard yang boleh digelar sebagai pekerja yang cemerlang kerana menjalankan tugasnya dengan adil dan saksama tanpa mengira darjat seseorang itu. Terbaiklah Pakcik :





Dan ini pula adalah kenyataan saksi kejadian yang diluahkan ke dalam Facebook :


Sumber : mynewshub & youtube

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com