Friday, May 27, 2011

Jadual aktiviti Sambutan Hari Belia Negara 2011

Sambutan himpunan terbesar di Malaysia bakal mencipta sejarah baru negara. Apa tidaknya, keadaan dijangka sesak di Putrajaya pada tarikh tersebut kerana kedatangan warga belia seluruh negara datang berhimpun di sini. Semalam aku bawa keluarga aku untuk usha2 tapak perhimpunan ini dan memang menakjubkan...penuh dengan khemah-khemah dan persediaan dilakukan berhampiran dengan bangunan-bangunan kompleks pentadbiran kerajaan serta keluasan tapak tersangatlah besar.


Apa yang penting sekali aku cuma nak tunjukkan jadual aktiviti sambutan himpunan hari belia ini. Senang kita nak tengok yang mana tempat yg kita suka pergi.:)

Jadual tersebut boleh klik DI SINI.
Cadangan aku Lau nak senang anda print je jadual ni dan bawa ke sana, senang untuk rujukan.:)

Datang jangan tak datang.:):) Bawalah keluarga anda berkunjung ke sini yang mana penuh dengan barang-barang jualan dan pelbagai aktiviti disediakan. Aku dapat rasa ia memang syok.

Apa-apa hal korang boleh rujuk laman sesawang http://www.haribelianegara.org.my

1 comment:

shaffique said...

tengok final champions league dengan PM dekat sini jugak kan?


My latest entry : Kucing Tidur Mati Yang Comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Tips And Tricks|Latest Tips For Bloggers Free Backlinks
Ping site Hypersmash.com